Post by chanleconreto on Feb 4, 2022 9:46:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr Bullet - Spy Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr Bullet - Spy Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel edelstenen hack ▞▞▞
▞▞▞ Mr Bullet - Spy Puzzles 2022 version ▞▞▞
Ik was geschokt toen ik zag dat er nog steeds games en apps zijn die AD-blitz-technieken gebruiken om dingen te verkopen. Maakte het spel erg oncomfortabel om te spelen. Dus tenzij je wilt betalen voor AD-vrij gamen, doe geen moeite. Even terzijde: de game is buitengewoon leuk en kan behoorlijk uitdagend zijn als je op zoek bent naar de perfecte score.
Het is niet verwonderlijk om een hele reeks recensies over advertenties te lezen. Het spel is ongelooflijk eenvoudig en het dwingt je zonder reden advertenties. Er zijn de gebruikelijke advertenties om je prijzen te verdubbelen, maar er zijn er nog meer waar je zonder reden of beloning doorheen moet. Zoek een ander spel als je iets leuks wilt
Geweldig spel, maar het is verminderd door veel te veel advertenties in een te korte periode voor de gratis versie. Ik begrijp dat er echt geld kan worden betaald om de advertenties te verwijderen, en dat de gratis versie advertenties nodig heeft om winst te maken, maar het aantal advertenties in zo'n korte periode kan een beetje extreem aanvoelen. Het is echter zeker de moeite waard om te krijgen.
Het zou een geweldig spel kunnen zijn als het niet verwend was met eindeloze advertenties. Ik weet dat een gratis maaltijd niet bestaat, maar het is deprimerend om meer dan de helft van je tijd naar dezelfde advertentie te kijken. Ik ben dol op minigames, vooral het eindeloze schietspel.
gewoon
Brand New York Pizza steen en heb je een reet
Leuk spelletje, maar je wordt gedwongen om na elke 3 niveaus een advertentie te bekijken, wat niet slecht klinkt totdat je erachter komt dat een niveau misschien maar 3 seconden lang zal zijn en advertenties tussen 15 seconden en 30 seconden worden weergegeven, je besteedt meer tijd aan het bekijken van advertenties dan aan het daadwerkelijk spelen van de game. Als je een optie toevoegt om een manier om advertenties te kopen, zal de game een stuk beter zijn qua ervaring, afgezien van het advertentieprobleem, is de game leuk (wanneer je hem kunt spelen)
Een paar niveaus. Zijn niet haalbaar
Het is een geweldig spel. Ik heb er veel plezier mee. Het zou een beetje beter zijn als je een ander pistool zou kunnen kopen, niet alleen hetzelfde kleine pistool. bijv. handkanon, geweer, minipistool, jachtgeweer, Rpg, Ak47 of zelfs een sluipschutter, maar ik ben dol op deze game, je hebt geen wifi of mobiele data nodig, het is geweldig, gewoon de beste game ooit
Dit is een gecertificeerde kapklassieker.
Dit spel is een kogel, probeer het zelfs als je deze notitie leest dit is super cool je kunt andere mensen neerschieten je kunt eh je kunt een bazooka gebruiken je kunt een granaat gebruiken om niet te bederven ik ga eigenlijk niet bederven ik wil alleen maar zeggen dit is dat ik super super super goed spel het beste spel dat ik op mijn telefoon heb
Te veel advertenties verwijderen de advertenties
het aantal toevoegingen is een grap. alleen voor die 1 ster
Alleen abonnement? Een geweldige game met heel veel alternatieve gameplay-mechanica, maar de advertenties zijn opdringerig (2-3 elke paar minuten gameplay). De grootste zonde in mijn boek is dat er geen manier is om een advertentievrije versie te kopen, je moet een maandelijks abonnement van $ 7 kopen. Het is een leuke minigame op zak, maar ik geef hier geen $84 per jaar aan uit.
BRAWL STARS Bekers en trofeeën en edelstenen vrij
Generator Mr Bullet - Spy Puzzles: Geld En Kaartjes Hack Vrij!
Het is wel leuk in ieder geval niet zo'n clickbait spelletjes
Het is een leuk spel
De puzzels zijn leuk, maar zooo veel advertenties, wat prima, het is gratis om te spelen. Het grotere probleem dat ik heb met de advertenties? Zo veel van hen zijn nep of misleidend. Zoals nepadvertenties voor een kies-je-eigen-avontuur dat eigenlijk voor een puzzelontwerper is. Nog vervelender? Bijna elke advertentie is een nep-afspeelbare advertentie die u naar de winkelpagina van de apps leidt. Benieuwd waarom deze specifieke stijl van nepadvertenties voor mij alleen in deze game te zien zijn. wanneer u er ook rekening mee houdt dat u meer wordt betaald voor klikken dan voor weergaven.
Advertenties komen een beetje te vaak voor en worden vervelend, maar verder, goed spel, gewoon niet mijn type spel. Bewerken: ik had het op 4 sterren, maar nadat ik heb geleerd dat je een abonnement moet betalen voor geen advertenties door de recensies te lezen, is dit veel te overdreven. Dit zou een één-loondeal moeten zijn.
Mr bullet is hoet gema
Euh wel grappig
Reclame
leuk spel voor dat er heel veel niveaus zijn
Veeeeeeeeel te makkelijk.
download Cross Logic: Smart Puzzle Game Game apk voor Android, Use these clues to solve the logic puzzles ... Mr Bullet - Spy Puzzles APK
Advertenties komen veel te vaak voor. Op basis van het gemak van de niveaus ben ik ervan overtuigd dat dit slechts een advertentiegenerator is. Wil je advertentievrij spelen? ******Het is een MAANDABONNEMENT van 5,99 ******. Het lijkt erop dat het gewoon interessant genoeg is dat iemand zou kunnen proberen de game te kopen en dan een terugkerende betaling krijgt die onder hun radar verdwijnt. Slechte vorm jongens
ik vind het leuk, maar niet de geluiden
Te makkelijk, goed idee voor een spel, maar kwam geen level tegen dat ik niet in 1 of 2 keer kon doen. Heeft meer uitdaging nodig. Ook, zoals de meeste gratis te spelen games, te veel advertenties. Met het tempo waarin ik de levels wist, kreeg ik elke minuut een advertentie.
Mr Bullet - Gameplay Walkthrough Part 5 (Android, iOS Gameplay)Subscribe voor meer filmkes door op de rode knop te drukken of ... Mr Bullet - Spy Puzzles.
Een redelijk acceptabel spel, Mr Bullet werkt goed genoeg als een goede puzzel / tijdverspiller. Het draait allemaal om de aanvalshoek en het dwingt je af en toe om hoeken te denken. De meest voor de hand liggende oplossing is niet altijd de juiste, en soms is het niveau veel eenvoudiger dan het lijkt. Helaas wordt het goede van het spel verzand door talloze advertenties, tot het punt waarop je het gewoon uit ergernis opgeeft.
Het spelen van dit spel is alsof je een echt smakelijke vis probeert te eten, maar het zit vol met zoveel botten dat het te veel gedoe is om te eten. Natuurlijk zit er een eenvoudig leuk spel onder, maar het enorme aantal advertenties is komisch. Genieten is onmogelijk. Ik ontdekte waarom de advertenties zo onophoudelijk zijn; om ze te verwijderen kost £ 5,99 per maand, £ 72 per jaar. Dit is een eenvoudig spel, eenmalig 5,99 waard, niet maandelijks. Het enorme niveau van hebzucht dat nu bestaat in mobiel gamen is verbazingwekkend. Installatie ongedaan maken.
De niveaus zijn veelste makkelijk Maar veder is het wel een goed spel
Het is een goed spel, maar je kunt niet bewegen
Zonder advertenties zou dit 5 sterren krijgen