(Android/iOS) Guilty Parade [Mystery visual novel] schakel beheerderspaneel in
Feb 23, 2022 19:25:09 GMT -5
Post by wayfrumandisgia on Feb 23, 2022 19:25:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Guilty Parade [Mystery visual novel] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Guilty Parade [Mystery visual novel] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ schakel beheerderspaneel in ▞▞▞
▞▞▞ Guilty Parade [Mystery visual novel] 2022 version ▞▞▞
Deze game is een van de beste die ik ooit heb gespeeld Het is het geld echt waard
Ik heb zo lang gewacht om dit spel te downloaden en het opent gewoon niet. Ik klik erop en het sluit bijna onmiddellijk. Ik heb een heleboel vrije ruimte op mijn telefoon, ook wifi is redelijk goed. Wat is het probleem, kunt u alstublieft antwoorden?
Guilty Parade [Mystery visual novel] Nuotykių vxib
Geweldige game 10/10 houdt van alle verschillende keuzes en karakterinteracties. Jullie moeten 100% een ander spel maken.
Het is een goede game die niet liegt, maar je moet de andere afleveringen kopen en dat doe ik niet
ik ben dol op dit spel .... ik heb Ep1 al voltooid. maar als er wordt gezegd dat ik deel 2 moet kopen.....kan ik niet....ik heb geen geld 😭 ...
Geweldig kan niet wachten op de volgende afleveringen
Eén woord, Rufus. Ik laat jullie raden welk probleem ik heb met zijn karakter.
Het verhaal en de personages zijn erg interessant, misschien zorgde de verschuiving tussen twee verschillende mensen ervoor dat ik me in de war voelde, maar het was nog steeds geweldig en ik begreep een beetje wat er gebeurde. Hoe dan ook, het is jammer dat ik het tweede hoofdstuk niet kan betalen, misschien kun je iets proberen zoals sommige andere spellen doen, waar sommige keuzes premium zijn in plaats van ons geld te laten betalen voor het hoofdstuk? Dat is mijn mening, maar over het algemeen lijkt de game tot nu toe goed te zijn.
Hey daar, ik heb een vraag. Ik heb de aflevering al gekocht, maar als ik de game verwijder en opnieuw installeer (of als ik mijn telefoon vervang), kan ik deze dan herstellen of moet ik er opnieuw voor betalen?
Dit spel verdient alle 5 sterren! Niet alleen is het verhaal interessant en heb je het gevoel dat je keuzes er toe doen, het oplossen van de moord is ook een geweldige functie. Voor degenen die van Danganronpa-spellen hielden, is dit echt vergelijkbaar. Maar ik hoop dat we niet voor elk hoofdstuk hoeven te betalen, ook al lijkt het erop dat we dat wel zullen doen. Maar het is het waard! PS hopelijk kunnen we later wat karakters romantiseren lol
Heel goed spel!!!Ik heb er echt van genoten, maar ik hoop dat je eraan zult blijven werken, ik zei dit omdat veel mensen stoppen als ze zoiets goeds hebben Maar hoe dan ook, deze game verdient meer dan 5 sterren PS Ik heb geen probleem met crashen! !
ไดโนเสาร์น้ำโลก ผจญภัย ygvr
Ik hou zo veel van dit spel en de personages dat ik een heleboel fanart heb gemaakt. Ik ben zo benieuwd waar het verhaal vanaf hier heen gaat!
Ik hield echt van de game, ik wou dat ik geld had om een aflevering te kopen omdat ik nog een kind ben, maar als ik geld had, zou ik zeker ep 2 en 3 of meer kopen, maar het verhaal is echt geweldig en ik lach gewoon, ga in ieder geval door het goede werk!
OK, ik ben meestal slecht in het schrijven van recensies, maar ik wil er echt een schrijven voor deze game. Ten eerste zijn de visuals en de soepelheid van de game ECHT leuk. Ik hou echt van de hele bewegende/omdraaiende functie. Ten tweede zijn de verhalen * koks kussen * geweldig, ik was verslaafd sinds ep 1 en ik wist dat ik de rusten moest kopen of ik zou exploderen van nieuwsgierigheid, ik bracht het grootste deel van mijn dag door met spelen en ik heb er geen moment spijt van !! Speel dit spel alsjeblieft, het is zo'n schat en het is het geld waard!
Geweldige game, hou tot nu toe van het verhaal en de personages, maar in aflevering 2, wanneer het overschakelt naar Nemo's pov, gaat het doel terug naar aflevering 1?
Absoluut geweldige verhaallijn, de personages zijn allemaal uniek en de keuzes zijn zo gespannen maar tegelijkertijd leuk. Ik zou echt willen dat er een manier was om door te gaan naar aflevering 2 zonder te betalen, maar ik raad deze game 100% aan! Ik heb nog nooit zo'n leuk spel gevonden.
Goed maar blijft verpletteren als een gek
Aflevering 2 is zoooo de 4€ waard!! Dit is geen slappe zwendelgame van lage kwaliteit, de ontwikkelaars hebben er echt hun best voor gedaan! Ik denk dat ze zelfs het crashprobleem hebben opgelost dat andere beoordelingen noemden, ik heb er geen ervaren. En ik denk dat er nu zelfs een autosave-functie is!
Het spijt me, maar ik verzend Yakov en Nemo ¯\_༼ᴼل͜ᴼ༽_/¯ HET SPEL IS ZO GOED BTW.
Kan niet wachten op seizoen 3!
ik vond het leuk
Je moet de hoofdstukken kopen voordat je de hoofdstukken kunt spelen😓😭
Guilty Parade [Mystery visual novel] Pustolovske igre epxy
Was geweldig
Ik wou dat ik dit 5 sterren kon geven, maar deze game lijkt een probleem te hebben met crashen. Ik slaagde erin voorbij de intro (gametrailer) te komen en kwam bij de tutorial, maar de game crashte onmiddellijk. Ik probeerde het opnieuw 3 keer en het bleef crashen. Geen zorgen, ik speel de demo op mijn pc, dus repareer deze app alsjeblieft!
Dit is een prachtig spel met een mooie verhaallijn
Vond het spel leuk. Het verhaal en de wereld vol mysterie. De personages zijn geweldig. Hoofdpersoon is niet dom. Dus al met al een goed spel. Ik heb nu geen extra geld, dus ik zal de 2e ep later kopen.
о самая ассная игра! идела её через ик ок и уже ачала играть,она стоит ого что бы её скачать!
Van wat ik heb gezien, ziet het er interessant uit, maar ik kom niet verder dan het openingsnummer en heb het 5 keer opnieuw geïnstalleerd. Hopelijk wordt dit opgelost, want ik wil echt spelen
De game zelf is geweldig, maar er is geen automatische opslag en het blijft ook crashen, dus ik moest drie keer spelen om zelfs maar te beginnen met spelen:\ (je kunt echter handmatig spelen)
Vastgelopen bij het openen van het laadscherm op mijn Moto g40 fusion Android 11.
Guilty Parade [Mystery visual novel] Kalandjátékok mal
Dit is zooo goed!!! Echt, stelt me helemaal niet teleur